4# Le pain quotidien, een ´top’ biologische restaurant

IMG_3256

Le pain quotidien is een top bio-restaurant!

Het is een super restaurant voor fitnessers, Le pain quotidien  is een biologische restaurant in Wemmel, ze hebben een groot succes in heel België. Ze hebben een heel mooie sfeer in hun restaurant, met een super menu kaart.

Elk zondag neem ik mijn onbijt met mijn familie in deze top restaurant.

IMG_3247

Vandaag s’morgens, zoals elk zondag zijn we daar geweest. Ik heb eerst een warm gerecht genomen : mozzarella tartine met gegrilde courgette en basilicumolie en daarna een muesli (yoghurt)  : muesli yoghurt en vers fruit en als drank een huisgemaakt limonade : verse munt en citroen. Hieronder zien jullie wa ik gegeten heb.

IMG_3245.JPG

Warm gerecht : Mozzarella tartine met gegrilde courgette en basilicumolie 

 


Muesli (yoghurt) : muesli yoghurt en vers fruit

Huisgemaakt limonade : verse munt en citroen

 

Geef een reactie

